Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wojtas_Poznań
    RS
    • 2010
    • 2822

    LUKI dzięki za foty, tylko tak jak pisze Kolega:
    Zamieszczone przez iFi
    masz zdjęcia samego nowego łańcucha? Pisałeś o różnicach ale z tych zdjęć które wrzuciłeś niewiele widać w tej sprawie. Rozumiem, że po zdjęciu i przyłożeniu do nowego łańcucha widać było mocną różnicę?
    także podbijam -> masz jakieś foty gdzie obok siebie są stary i nowy łańcuch tak żeby było widać różnice ? :diabelski_usmiech

    Jeszcze takie może banalne tematy: na focie napinacza widać "made in italy". Łańcuch i nastawnik też tam robiony ??
    I przy okazji ...wiesz może, czy stare graty też były włoskie czy robiono je gdzieś indziej ?
    SPOT Poznań:
    .....
    ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


    Error 503 Wojtas Unavailable :P

    Komentarz

    • Marcinooo
      Rider
      • 2009
      • 332

      Zamieszczone przez jamesbondzio
      To ja dodam swoje 2grosze .... Bo czegoś tu nie czaje...
      1) na tym fotosie z Astry u góry widać jakieś żółte gówienko między kołami zębatymi? Jeśli tak ...to tam miejsca nie ma żeby łańcuch siadł i dlatego to wygląda ok.
      Słuszna uwaga...tam łańcuch podtrzymuje własnie to coś żółtego.

      Komentarz

      • parasite
        L&K
        • 2011
        • 1368

        Zamieszczone przez szkoda
        no Panowie, przecież podwyższone obroty po rozruchu to normalne, nie dajmy się zwariować, no chyba, że trzyma na 3000
        Dokładnie. Przecież to normalny objaw nie tylko w tym silniku. W moim benzynowym 1.2 też czasem trzyma na podwyższonych w okolicach 1200 jak jest chłodniej i tak jest od początku, a ma już 140 tyś. nalatane.
        AGR 112KM, 232Nm
        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

        Komentarz

        • tokolosz
          Rider
          • 2010
          • 519
          • Volvo

          Podwyższone obroty po odpaleniu jak jest zimno to procedura podgrzewania katalizatora i tyle w tym temacie.
          Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
          Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
          Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
          08' O2 Elegance Combi BKC
          11' O2 fl Elegance Combi CDAA
          99' O1 SLX Combi AHF

          Komentarz

          • LUKI
            RS
            • 2005
            • 5776

            Zamieszczone przez jamesbondzio
            1) na tym fotosie z Astry u góry widać jakieś żółte gówienko między kołami zębatymi? Jeśli tak ...to tam miejsca nie ma żeby łańcuch siadł i dlatego to wygląda ok.
            OPEL zastosował dodatkową łyżwę podtrzymującą łańcuch


            Zamieszczone przez jamesbondzio
            2) a ja myślałem że napinacz jest hydrauliczny? Skoro obudowa zdjęta i brak oleju to co ma napinać łańcuch? Sam z siebie ma sie trzymać napięty ja struna w ....? Nie ma prawa sie najnormalniej zwiesić pod własnym ciężarem?
            masz racje napinacz jest hydrauliczny

            a ciśnienie daje pompa oleju


            Zamieszczone przez iFi
            Pytanie też brzmi jak wygląda napinacz po wymianie. Na tym zdjęciu gdzie go trochę widać wygląda jakby był już wysunięty dosyć mocno...
            dokładnie tak :!:

            wysunięty na max :!:

            a do tego jaki luz na łańcuchu :!:


            Zamieszczone przez iFi
            LUKI, masz zdjęcia samego nowego łańcucha? Pisałeś o różnicach ale z tych zdjęć które wrzuciłeś niewiele widać w tej sprawie. Rozumiem, że po zdjęciu i przyłożeniu do nowego łańcucha widać było mocną różnicę?
            tak, różnica w budowie ogniw była widoczna

            zdjęć niestety nie mam - zrobiłem to co się udało pstryknąć na szybko domofonem...poza tym nie miałem tyle "wolnego czasu i możliwości" żeby w ASO SKODA robić pełną fotorelacje...


            Zamieszczone przez iFi
            LUKI napisał/a:
            chociaż miały być wyeliminowane od 06.2010

            a moja CAXA jest z 06.08.2010 i patrz zdjęcia na górze tej strony...


            Może zapasy magazynowe :?
            nie wiem jak to wytłumaczyć...


            tomkr82, moim zdaniem i kilku magików od grupy VAG stwierdzili krótko i na temat - artykuł sponsorowany...


            iFi, nie czytaj bo tam same bzdury są wypisane


            Zamieszczone przez Wojtas_Poznań
            LUKI dzięki za foty, tylko tak jak pisze Kolega:
            iFi napisał/a:
            masz zdjęcia samego nowego łańcucha? Pisałeś o różnicach ale z tych zdjęć które wrzuciłeś niewiele widać w tej sprawie. Rozumiem, że po zdjęciu i przyłożeniu do nowego łańcucha widać było mocną różnicę?

            także podbijam -> masz jakieś foty gdzie obok siebie są stary i nowy łańcuch tak żeby było widać różnice ? :diabelski_usmiech
            zdjęć niestety nie mam - zrobiłem to co się udało pstryknąć na szybko domofonem...poza tym nie miałem tyle "wolnego czasu i możliwości" żeby w ASO SKODA robić pełną fotorelacje...


            Zamieszczone przez parasite
            Jeszcze takie może banalne tematy: na focie napinacza widać "made in italy". Łańcuch i nastawnik też tam robiony ??
            I przy okazji ...wiesz może, czy stare graty też były włoskie czy robiono je gdzieś indziej ?
            nie mam źródła informacji skąd pochodzą stare części


            Zamieszczone przez Marcinooo
            Słuszna uwaga...tam łańcuch podtrzymuje własnie to coś żółtego.
            OPEL zastosował dodatkową łyżwę podtrzymującą łańcuch


            Zamieszczone przez tokolosz
            Podwyższone obroty po odpaleniu jak jest zimno to procedura podgrzewania katalizatora i tyle w tym temacie.
            słuszna uwaga



            BTW
            poza tym po wymianie nastawnika, łańcucha i napinacza moja CAXA lata zajebiście :!:
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz

            • iFi
              Elegance
              • 2012
              • 906

              Zamieszczone przez LUKI
              BTW
              poza tym po wymianie nastawnika, łańcucha i napinacza moja CAXA lata zajebiście :!:
              Oby tak zostało do końca waszych wspólnych dni

              Swoją drogą myślę, że skoro przytaczani ludzie handlujący częściami z naszego forum mają dostęp do najnowszych rodzajowo łańcuchów to można by ich poprosić o zrobienie zdjęcia jak wygląda taki łańcuch.

              [ Dodano: Wto 23 Paź, 12 12:39 ]
              P.S.

              Napisałem już do kolegi maciejk może nas wspomoże

              Komentarz

              • loyd
                RS
                • 2010
                • 2342

                U mnie terkocze czasem przy zapalaniu a łańcuch jest ok (sprawdzało ASO naciągnięcie łańcucha jakieś 6 kkm temu).

                Komentarz

                • yogi_at_pozen
                  Rider
                  • 2011
                  • 418

                  Zamieszczone przez Tichy
                  Zamieszczone przez Langusta
                  Zamieszczone przez darek_wawa
                  Mam 1.4 TSI z 06.2011 i mam nadzieje że samochody z tego okresu pozbawione są tej nieprzyjemnej przypadłości
                  Trudno uwierzyć w jakiekolwiek zapewnienia po dzisiejszym artykule :diabelski_usmiech
                  http://motoryzacja.interia.pl/Motor/...w,1855033,6404
                  Taką robią reklamę naszym 1.4 TSI że sprzedaż tego za parę lat może graniczyć z cudem...
                  jesli mam byc szczery, jestem na etapie rozgladania sie za samochodem, zastanawiam sie zarowno nad nowym jak i czyms uzywanym 3-4 letnim, to juz teraz mam osobiscie nie za duza ochote rozgladac sie wsrod silnikow TSI i jesli sie ostatecznie na nie zdecyduje to bedzie to najpiewniej cos nowego z salonu na co bede mial choc iluzoryczna gwarancje.

                  i zeby nie bylo ze sieje postrach i ferment - Panowie umowmy sie szczerze, niektorzy z Was wydali po 60-100k na nowy samochod i nawet jesli nie pisujecie tu na forum o terkotaniu/pierdzeniu czy innym swistaniu w waszych samochodach, prawdopodobnie znaczna czesc z was przeglada wszystkie tematy zwiazane z terkotaniem

                  tylko czy tak powinna wygladac eksploatacja samochodu za 80k - raczej nie...

                  PS. jest oczywiscie szansa ze na forum jest zarejestrowanych 0.5% wszystkich posiadaczy Octavii w Polsce i reszta nieswiadoma "problemu" ma to w dupie i jezdzi spokojnie

                  Komentarz

                  • gonzo888
                    Classic
                    • 2010
                    • 14

                    Zamieszczone przez yogi_at_pozen
                    jesli mam byc szczery, jestem na etapie rozgladania sie za samochodem, zastanawiam sie zarowno nad nowym jak i czyms uzywanym 3-4 letnim, to juz teraz mam osobiscie nie za duza ochote rozgladac sie wsrod silnikow TSI i jesli sie ostatecznie na nie zdecyduje to bedzie to najpiewniej cos nowego z salonu na co bede mial choc iluzoryczna gwarancje.

                    i zeby nie bylo ze sieje postrach i ferment - Panowie umowmy sie szczerze, niektorzy z Was wydali po 60-100k na nowy samochod i nawet jesli nie pisujecie tu na forum o terkotaniu/pierdzeniu czy innym swistaniu w waszych samochodach, prawdopodobnie znaczna czesc z was przeglada wszystkie tematy zwiazane z terkotaniem

                    tylko czy tak powinna wygladac eksploatacja samochodu za 80k - raczej nie...

                    PS. jest oczywiscie szansa ze na forum jest zarejestrowanych 0.5% wszystkich posiadaczy Octavii w Polsce i reszta nieswiadoma "problemu" ma to w dupie i jezdzi spokojnie
                    Mam zbliżone odczucia... To przykre, zwłaszcza fakt traktowania nas przez ASO i cały VAG. Kupiłem nowe auto z nadzieją na długą i bezproblemową eksploatację, którą teraz skutecznie uniemożliwia mi sytuacja z rozrządem. VAG zachowuje się jak przysłowiowy tchórz, uciekając od odpowiedzialności i ignorując problem. Nie takiego zachowania się oczekuje wywalając 65k na NOWE auto. Byłem zadowolony ze swojej Octy, ale po tym wszystkim nigdy więcej nie kupię już nic ze znaczkiem tego koncernu.

                    Komentarz

                    • PieTrzaK
                      L&K
                      • 2009
                      • 1323
                      • Octavia I (1U2)
                      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                      Pan sprzedawca Skody stwierdził dzisiaj że na OCP lubią niepotrzebnie się spinać i panikować :lol:

                      Komentarz

                      • szkoda
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 22543

                        Zamieszczone przez PieTrzaK
                        Pan sprzedawca Skody stwierdził dzisiaj że na OCP lubią niepotrzebnie się spinać i panikować :lol:
                        normalka :lol:
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz

                        • kocudrak
                          Classic
                          • 2010
                          • 8

                          ASO są pewnie lepsze i gorsze, uprzejme i mniej uprzejme, dociekliwe i olewcze...ale jeśli Skoda( a raczej cały koncern) nie migała by się od wymiany wadliwych części to byłaby zupełnie inna bajka.
                          Co ma powiedzieć Pan z ASO skoro centrala problemu widzieć nie chce i nie chce finansować napraw...Aso nam tego nie zrobi bo to jest prywatna firma (warsztat z autoryzacją) i tyle...

                          Nie pracuje w ASO skody więc looz...mam CAX-ę i wkurwia mnie ta sytuacja 5 miesięcy po gwarancji.

                          Komentarz

                          • parasite
                            L&K
                            • 2011
                            • 1368

                            Trzeba było zapytać Pana sprzedawcę czy da dodatkową gwarancję na silnik? :P

                            To ciekawe, ale w VAGu coś zawsze z łańcuchem muszą spier***. W mojej Polówce z 2003 mam silnik 1.2 12V, który też słynął z przeskakującego łańcucha i też z obawą nasłuchuję dziwnych metalicznych dźwięków pod maską.
                            AGR 112KM, 232Nm
                            Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              toyota też dawała dupy z łańcuchami, więc to nie jest specyfika VAGa, w toyocie też o ile pamiętam, żadnych akcji serwisowych nie było, tak, że nie ma się co łamać.
                              ja specjalnie się nie napinałem bo sprzedałem rzęcha i tyle.

                              tylko sprzedający dalej swoje z "bezobsługowym" i "dożywotnim" łańcuchem, jakoś to się pozmieniało, materiały gorsze czy też moce większe, że coś te łańcuchy nie dają rady...

                              chyba też silniki są zbyt szybko wprowadzane na rynek i my je testujemy dopiero a potem WV się kuma, że jednak nie łańcuchy są do dupy i teraz będziemy wsadzać znowu paski
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              • iFi
                                Elegance
                                • 2012
                                • 906

                                tylko sprzedający dalej swoje z "bezobsługowym" i "dożywotnim" łańcuchem, jakoś to się pozmieniało, materiały gorsze czy też moce większe, że coś te łańcuchy nie dają rady...
                                Niech se będą obsługowe i do wymiany ale niech wytrzymują przynajmniej tyle co pasek...

                                Komentarz

                                • czto
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 546
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                  A ja dzisiaj dostałem, cytuje "jako jeden z pierwszych w kraju" :lol: zaproszenie do zakupu Skody Rapid i dodatkowo gratisowy kupon na Skoda Life. Sprzedam CAXA i kupię Rapid z motorem ... 1.4 TSI :lol:
                                  Jak trzeba zostawić kasę w salonie, to jestem jako jeden z pierwszych, ale jak trzeba coś naprawić na gwarancji ... to jeden z ostatnich :twisted:
                                  2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                                  2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                                  2009 Renault Clio MTV 1.4
                                  2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                                  2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                                  Komentarz

                                  • soszek1980
                                    Classic
                                    • 2010
                                    • 14

                                    Panowie kupcie sobie najnowsze wydanie gazet motor. Jest tam ładnie opisane 1.4 TSI czy są wadliwe. Ja kupiłem przeczytałem i napisałem do pana który pisał ten artykuł.
                                    Jak chcecie to opiszcie swoje sytuacje z silnikeim i wyslijcie mu e-mail ja tak zrobiłem. Może jak kilkadziesią osób opisze to wkońcu ktoś się dalej i dogłebnie zainteresuje.

                                    Adres
                                    [email protected]

                                    Piszcie, im nas więcej tym lepiej!!!!

                                    Komentarz

                                    • lend
                                      Rider
                                      • 2007
                                      • 463

                                      Zamieszczone przez czto
                                      A ja dzisiaj dostałem, cytuje "jako jeden z pierwszych w kraju" :lol: zaproszenie do zakupu Skody Rapid :
                                      no to jest nas dwóch :diabelski_usmiech
                                      MÓJ SZKODNIK

                                      Komentarz

                                      • LUKI
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5776

                                        czto, lend,

                                        chłopaki, bez zbędnego OT
                                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                        Komentarz

                                        • Wojtas_Poznań
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 2822

                                          a właśnie LUKI, Ty za te swoje wymiany coś musiałeś płacić, czy wszystko gratis w ramach gwarancji się udało ogarnąć ?
                                          SPOT Poznań:
                                          .....
                                          ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                                          Error 503 Wojtas Unavailable :P

                                          Komentarz

                                          • LUKI
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 5776

                                            Wojtas_Poznań,

                                            nic nie płaciłem

                                            wszystko było ramach gwarancji w ASO
                                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                            Komentarz

                                            • kocudrak
                                              Classic
                                              • 2010
                                              • 8

                                              no właśnie...gwarancja, gwarancja...jak to pisał wieszcz..."ile Cię trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił..." ...czyli JA

                                              Koszt robocizny + części w ASO z silikonami i innymi pierdołami 2000zł
                                              Koszt samej robocizny 1000
                                              Koszt części od forumowego kolegi niecałe 600zł...

                                              Więc wychodzi max 2000 lub 1600 robiąc w ASO lub ileś tam robiąc nie w ASO...

                                              Komentarz

                                              • maselek2
                                                Drive
                                                • 2011
                                                • 90

                                                Zamieszczone przez soszek1980
                                                Ja kupiłem przeczytałem
                                                A tym co nie kupili, a chcieli by przeczytać skany poniżej


                                                Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...

                                                Komentarz

                                                • Wojtas_Poznań
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 2822

                                                  Zamieszczone przez maselek2
                                                  skany poniżej
                                                  a dziękuję w sumie to nic nowego nie napisali .... niestety ops:
                                                  SPOT Poznań:
                                                  .....
                                                  ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                                                  Error 503 Wojtas Unavailable :P

                                                  Komentarz

                                                  • michal8937
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 467
                                                    • Seat

                                                    Podjechałem dzisiaj do salonu, żeby zobaczyć jak odpalają inne tsi. Odpaliłem sobie tsi 1.4 122 z nalotem 180 km i tam stukot był jeszcze większy niż w moim, więc panowie chyba jesteśmy już przewrażliwieni przez te wszystkie fora
                                                    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
                                                    https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
                                                    https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
                                                    https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...